Uitgestelde jaarvergadering 2020

Maandag 10 augustus hebben we onze jaarvergadering gehouden.

Ivm corona kon onze vergadering die gepland stond op 31 maart niet doorgaan. Op 10 augustus hebben we in de tuin van onze voorzitter op gepaste afstand weer eens bij elkaar gezeten. Er was uiteraard wel telefonisch contact geweest in al die tijd om de dringendere zaken te bespreken.

Terug kijkend op 2019 is het een zeer rustig jaar voor onze stichting geweest en ook dit jaar zal niet veel anders zijn.

Ivm corona maatregelen maar ook omdat we in ons afsluitende jaar zitten zullen er niet veel activiteiten zijn.

In mei hebben we het laatste bedrag overgemaakt naar de leerlingen van het smp en sma zodat zij het laatste jaar met onze financiele steun naar school kunnen. Ivm corona lag ook het onderwijs in Indonesie stil. Er zouden dit jaar 2 studenten afstuderen maar dit is verschoven naar volgend jaar. In totaal zullen dan in 2021, 4 studenten af studeren.

Wij zullen ook dit jaar niet meer te vinden zijn op de kerstmarkten, met een beetje weemoed kijken we hierop terug. Het was altijd een gezellige tijd en we kregen hier een groot deel van onze opbrengsten binnen.

Het financieel jaarverslag kunt u terug vinden op deze website bij financiele jaarverslagen; jaarverslag 2019.

Er zijn gesprekken gaande met een andere organisatie of zij de projecten over kunnen gaan nemen. Zodra hier meer zekerheid over is zullen wij dat berichten.

Josée 11-08-2020

Uitgestelde jaarvergadering 2020
Maandag 10 augustus hebben we onze jaarvergadering gehouden. Ivm corona kon onze vergadering die gepland stond op 31 maart niet doorgaan. Op 10 augustus hebben we in de tuin van onze voorzitter...