Alles heeft zijn tijd

Op onze jaarvergadering, 20 maart 2018, is het besluit gevallen dat  stichting Mheer voor Fako over 3 jaar gaat stoppen. Het idee om het over te dragen aan jongeren of met een andere opzet verder te gaan speelde al 1 jaar. Meerdere redenen spelen een rol bij deze beslissing maar de belangrijkste reden is dat we met zijn allen ouder worden en het steeds meer moeite kost om alles geregeld te krijgen rondom onze projecten. Ook de bezoeken aan Fako zijn, buiten dat ze geweldig zijn, duur en soms ook heel zwaar.

Er is uiteraard breed gekeken of de stichting op een andere wijze verder kan gaan maar ook dit leverde geen bevredigende oplossing.

Zoals in de koptekst reeds gezegd: alles heeft zijn tijd. Zo ook stichting Mheer voor Fako. We hebben, als we in 2021 stoppen, 14 jaar iets betekent voor vele mensen uit Fako. Stichting Mheer voor Fako is een passant geweest in Fako die positieve sporen heeft achter gelaten. Niets is voor eeuwig, zo ook wij niet.

We zullen onze schouders de komende 3 jaren nog sterk onder de lopende projecten zetten zodat we waardig kunnen afsluiten.

Josée 23-12-2018

Beste wensen en bedankt
Op de valreep van dit jaar willen wij, alle vrijwilligers van stichting Mheer voor Fako, iedereen fijne Kerstdagen wensen en een liefdevol, gelukkig Nieuwjaar. Tevens willen wij iedereen...